Visum! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisa & Nienke - WaarBenJij.nu Visum! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisa & Nienke - WaarBenJij.nu

Visum!

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Lisa & Nienke

29 Maart 2014 | Nederland, Amsterdam

"Nog 4 nachtjes slapen", zei ik vanmorgen tegen Lisa. Wij stonden bij de bus/tramhalte in Den Haag, wij hadden net de bus 24 naar Den Haag Centraal aan ons voorbij laten gaan, geheel per ongeluk!

Wij hadden net onze visa opgehaald bij de ambassade van Wit Rusland, in Den Haag. AAHHHWAAHHAAAA, wij hebben er zin in. Mijn gedachten zijn bij de reis die wij gaan beginnen over 4 dagen, ik stuur blij een foto van mijn visum naar wat vrienden. Dat is ook de reden waarom wij de bus hebben gemist, wij hebben het gewoon niet gezien. Ik doe nog een laffe poging om de bus achterna te rennen, tegelijkertijd 'LISAAAAAAAAAA' roepend. Uiteindelijk hebben wij de tram genomen, richting Den Haag HS. Laten we zeggen dat het niet zo heel handig was voor Lisa. Ik vraag me af of dit een voorspelling is voor onze reis. Wordt onze reis ook een heerlijke opeenstapeling van chaos? (Vorig week waren we in Utrecht om samen een visumaanvraag op post te doen, het was nog een hele reis om dat voor elkaar te krijgen.)

Chaos of niet, ik heb er veel zin in! Jij ook, Lisa?


  • 29 Maart 2014 - 10:49

    Peter-Jan:

    Heel veel plezier dames!

  • 29 Maart 2014 - 13:24

    Hilda Hinderks:

    Dat voorspelt veel goeds. Maar chaos of niet, de komende reis. Zolang jullie er zo op kunnen reageren... Dan denk ik dat het helemaal goed gaat komen. Wij tellen ook af. Maar waarschijnlijk minder blij dan jullie. Tenslotte gaat ons leventje gewoon door. Niks geen nieuwe ervaringen, mooie steden en lange reizen blehh. Oke maar het is jullie gegund .... 2 prachtige meiden... Heeeeeeel veeeeel reisplezier
    Hilda

  • 01 April 2014 - 18:24

    Harrie:

    Als dat maar goed gaat met de planning. Chaos? De trein vertrok om 09.13 uur dus ik om 09.08 maar eens naar Nienke sms-en waar ze in hemelsnaam was omdat ik haar nog niet op het perron gezien had. Te 09.11 uur kwam ze rustig aanlopen. Tijd genoeg toch om nog afscheid te nemen. Volgens mij gaat het helemaal goed met deze meiden en deze trip. Goede reis en veel plezier met elkaar en vooral met de mensen die jullie gaan ontmoeten.
    Harrie

Tags: visum, voorpret

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa & Nienke

2 radiocoole meisjes trekken Oost Europa in.

Actief sinds 29 Maart 2014
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 13588

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 01 Juli 2014

Oost Europa

Landen bezocht: