Chaos - Reisverslag uit Hoevelaken, Nederland van Lisa & Nienke - WaarBenJij.nu Chaos - Reisverslag uit Hoevelaken, Nederland van Lisa & Nienke - WaarBenJij.nu

Chaos

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa & Nienke

29 Maart 2014 | Nederland, Hoevelaken

Man, chaos is leuk. Dus het gaat helemaal goed komen met ons, we gaan gewoon kris-kras door heel Oost-Europa, in een chaotische roes.

Ik heb vandaag mijn kamer leeggehaald, omdat iemand hem gaat onderhuren. Het voelde vreemd, om mijn kamer achter te laten, leeg, zonder persoonlijke spullen. Toen ik bij de deur stond, keek ik nog even achterom, of ik zeker wist dat ik echt weg kon gaan. Dat ik echt kon vertrekken. Voor de komende maanden heb ik dus niet echt een thuis, ik zal als een reizende zwerver gaan leven! Dus de laatste drie nachtjes breng ik bij mijn ouders door. En dinsdag gaan we echt! Joh, ik heb er zo'n zin in.
Ik zit de hele tijd naar mijn paspoort te kijken en zwijmelend weg te dromen over hoe ik straks door Oost-Europa huppel.

Ik ga vanavond mijn backpack maar van zolder halen en eens beginnen met uitzoeken wat ik mee ga nemen. Dus Nienke, je kan dan heel veel berichtjes van me verwachten met: "MOET IK DIT MEENEMEN? MOET IK DAT MEENEMEN?" Dus wees maar voorbereid (want jij bent de expert hier).

Ik heb net even gekeken, het is aanstaande dinsdag 2 á 3 graden in Tallinn, dus we moeten maar genieten van het zonnige en heerlijke weer hier. Dus ik ga deze blog maar afsluiten en nog even in de zon liggen.

See ya!




  • 03 April 2014 - 16:28

    Mariska:

    Ik ben benieuwd naar je reisverslagen aankomende tijd! Heb heel veel plezier en ervaar van alles daar!
    Dikke liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa & Nienke

2 radiocoole meisjes trekken Oost Europa in.

Actief sinds 29 Maart 2014
Verslag gelezen: 420
Totaal aantal bezoekers 13572

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 01 Juli 2014

Oost Europa

Landen bezocht: